be sure to smell the flowers along the way

DÄR kom kontraktet.
And the final shit lol. Jag skulle ha skrivit om situationen tidigare inser jag!? Heheh.
Phu :) Då flyttar vi alltså for sure på söndag!! 

Vi vinkade av Alok imorse, som ska iväg till Indien och Singapore. Jag & Olivia stannar hemma denna gången. Också. Men som plåster på såret har vi ju, hela familjen, en Sverigeresa inbokad om 2 veckor!!
Längtarrrr.

Playgroups och aktiviteter all week(s) long. Det är som vanligt precis det som får tiden att gå snabbt. 
Det och att dansa!

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis och angelina

ha en fin helg
kram

2015-07-04 @ 00:05:37
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Linda As

Du får höra av dig på instagrammer sen när du är nereeeeeee-eee-eee-e-e--e-e-e-e. Oj? Jag blev till mig.
KRAM

2015-07-04 @ 10:39:20
Postat av: Cikorians

Hur går det? Ser fram emot bilder. Hoppas allt är bra med er.

2015-07-06 @ 12:01:01
Postat av: Olivia

Hallå fina Trees. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Saknar dina inlägg!!! Hoppas allt gått bra med lägenheten, kram.

Svar: Tack snälla Olivia :* Allt är bra här!! Jag tillbaka nu :) x
Trees

2015-08-02 @ 18:48:16
Postat av: Daniella 🌙

hur ar allting med dig? saknar dina updates x

Svar: Hej <3 Det är braa, det är bara vårt internet som krånglat väldigt mycket. Nu är jag tillbaka :D Kram x
Trees

2015-08-04 @ 17:23:33
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du kunna vara vänlig att lägga ut ett inlägg hyffsat snart

2015-08-16 @ 23:34:39
Postat av: Anonym

Skulle ni inom en kort tid kunna lägga ut ett inlägg

2015-08-20 @ 22:09:24


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...