Try to hold it back and I feel it even more

Vi har haft en jättehärlig vecka med massa lek ute med kompisar. Och på hemmaplan har vi haft besök av A's kompisar och smällt ihjäl en filmkväll ihop med ett par i huset. Älskar sånna här veckor.
Det är då jag inte hinner med bloggen. Eller ok jag ska vara ärlig, jag prioriterar bort den. Hade nog kunnat klämma in ett inlägg mellan middag och ett bamsepussel men jag dansar hellre till nån ny låt därimellan!! (SANT) ;)

Nu på kvällen har jag glidit runt på knäna från hörn till hörn och städat leksaker/diverse olika skräp från golvet. 
Ni vet som man gör. Det går ju trots allt mycket snabbare än att böja på ryggen sådär onödigt många gånger.

Om man inte har jeans på sig då förstås.
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Halloj! Tänkte på Olivias födelsedags present; vi planerar att åka över till London på vårt 10års jubileum och skulle kunna ta med den då - kanske vi kan ses på en fika eller så? Men de blir isåfall i Maj... va tkr du?

Svar: Hej sophia!!=) Vad söt du e! Måste ju säga grattis bara, 10 år alltså! Fint :)Jag träffas jättegärna på en köpp av någonting ;)I maj är jag förmodligen hemma haha. Om inte så säger jag till! vilket datum tänkte ni åka över?
Trees

2015-01-16 @ 14:30:57
URL: http://lovelygirls.blogg.se
Postat av: Sophia

Haha, ja, jag menar det - ett stort grattis till oss som orkat stå ut Me varann så länge.! Haha
Great! 😁 Planen är att vi åker den 7:e på kvällen o åker hem måndag morgon.! Hojjtar när allt är klart så bestämmer vi nåt. ❤

2015-01-27 @ 22:52:34
URL: http://lovelygirls.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...