Scotland trip

 
 
 
Resan till Skottland var fantastisk. The highlands. Precis den natur jag längtat efter. Suttit och drömt om. Jag behövde detta.
Jag måste nog säga att Skottland är mitt nya favoritställe. Känslan var magisk ute på vägarna.
Osen att det hela påminde om Sverige gjorde inte stället any worse. ;) Städer & byar då alltså. Husen! ÅÅÅÄÖHH. ♥
 
Bilresan gick förvånadsvärt bra. Med leksaker i bilen och mut hit och dit fick vi Olivia att palla med alltihop.
Och såklart pauser med hopp och spring. Kinderägg kom till hands då & då och räddade ett par kritiska situationer. :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Guuuuud så fint! :D Måsten allt boka in att åka till skottland, har trots allt en skotsk arbetskamrat som blir bästa guiden ;)

Svar: Åh perfekt då ju!! Ååååk :D
Trees

2015-01-07 @ 23:13:33
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Underbara bilder! Vill oxå dit en dag :)

2015-01-08 @ 09:09:31
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Frida

Sista bilden alltså <3

Jag tycker dock det är läskigt att vara ute och köra på de vägarna i mörkret, så trångt men ändå höga hastigheter.

Svar: Tack! :DJaa det var lite läskigt påvägen hem! Men det var mestadels ljust när vi var därute :)
Trees

2015-01-08 @ 21:28:03


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...