Lake District, Cumbria

 

Såååååå :D Nu räcker det med resebilder här på bloggen. Resten hamnar i hårddiskar och förhoppningsvis tillslut album... Det finns alldeles för lite bilder på mig och Dollan. Jag måste ofta tigga om att få en bild knäppt på oss, och då blir det oftast lika stelt som skyltdockorna på H&M. Jag gillar naturliga bilder. Men det har folket nog (inte) förstått! (Aloooook..................!) ;)

Ett tips är att åka till Lake District föresten. ↑ Det finns massa annorlunda & roligt för både barn och vuxna! 

Kommentarer
Postat av: Linda As

ÅH! Jag känner igen det där... jag måste TIGGA om en bild på mig själv så det nästan blir pinsamt. Inte nog med det blir ALLA bilder suddiga, eftersom jag hatar att använda blixt.
Vi kanske ska börja ta massa fula kort på alla andra istället?!
Kram från Göteborg

Svar: haha! Så det nästan blir pinsamt ja, precis exakt så -Därav väldigt stelt på min sida.Ja, det låter som en bra ide ;) Kram till dig och göteborg! Båda saknade!
Trees

2015-01-12 @ 20:01:34


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...