I will be holding on to that feeling for a while

Maskaran har runnit ner på kinderna över lökarna jag blev tilldelad.
Nä inte dom lökarna utan dem man kan äta. Upp. Indisk mat görs nästan alltid med lök. Det är liksom basen till curryn. Jag skär upp allt och Alok lagar det. Det är så det brukar se ut om han är hemma & ledig. Hemma betyder nämliten inte alltid ledig!
 
Imorse var vi på 'barnbio' inne i stan. Olivia satt där så himlajävla sött med sitt popcorn och tittade på "The book of life". Jag kände att filmen var gjord för liiite äldre barn.. och kanske inte den roligaste filmen för vuxna. Men det spelar inte så stor roll. Alls. I en biosal med popcorn i käften kan man nog titta på vad som helst, och jag tror jag pratar för Olivia där också. ^^
Efter bion åkte vi en sväng till Richmond park och sprang runt med pinnar och sånt som man gjorde förr, ni vet.
 
I Olivias fina kofta hitskickad från hennes mormor.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Söndag börjar bli någon form av favoritdag här hemma. Sålänge man stannar utanför de stora mataffärerna vill säga. Dit går man bara här på söndagar om man har en deathwish.

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...