Hold on to whatever makes you happy

Olivia fyller 3 år om 3 veckor. Hjälp vad det går fort! Jag blir sentimental fleeera gånger om dagen.
Hon är det allra bästa & finaste vi har ♥♥ Så vad ska man hitta på på hennes födelsedag då!? 

Vi vill så gärna hyra en hoppborg till barnkalaset så vi funderar på att skjuta upp det några veckor. Så att vi kan ha ståhej'et ute i trädgården. Om jag känner det engelska vädret rätt så kan vi förmodligen få till det i april :)

På själva födelsedagen blir det kalas tillsammans med pappas sida släkt + vännerna i huset. 
Ihop med en svensk tårta, såklart!

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hjälp vad tiden går! Måste ha följt din blogg i närmare fem år?!? Helt sinnessjukt ju!

Jag minns att ni diskuterade abort, jag och min pojkvän har fastnat i det lite och tycker väldigt olika OM det nu skulle inträffa en oplanerad graviditet (min mens är 2 veckor sen så det har verkligen varit mycket prat om detta på sistone). Hur tänkte ni? Som jag känner hade abort inte ens crossed my mind om han inte hade tagit upp det. Hur gör man liksom? Jag känner mig egentligen ganska redo, som du beskrev i dina gravidinlägg- att man tänker på det mycket, längtar och så.. jag kollar till och med mamma & gravidbloggar varje dag haha!

Tack för en fantastisk blogg. Du verkar vara en toppenmamma till Olivia. Så kul med riktiga färger, och inte bara ljusrosa och ljusblått! Massa kramar

Svar: Jaa jättefort!! Jag vet inte vem du är men jag vet ju att "Kajsa" har kommenterat då och då ett länge tag ;) Roligt o veta att någon hängt med så länge!
Ja just det, jag skrev om det.
Det låter ju som att du innerst inne vill behålla..
Jag känner igen mig i det du skriver att du känner dig redo, kollar mamma-gravid bloggar varje dag. Jag var likadan :)

Alok var också den som började prata om abort.. och jag blev liksom meddragen i det. Några i familjen i Sverige var också på mig ang abort.
Det gick ju emot min inre vilja och mina värderingar (gillar inte att mixa med kroppen på onaturligt sätt heller).

Ett tips till er är att känna efter ordentligt. Prata med killen igen. Det kanske inte skulle vara så bad? Placera en bild i huvudet på honom och låt han tänka på det sen ensam ;)
Man ångrar ju inte ett barn, medan man oftare ångrar en abort.
Tack snälla fina :D Vad glad jag blir!! Stora kramar och lycka till!! Oavsett så ska det kännas rätt i hjärtat :)
Trees

2015-02-15 @ 20:13:05
Postat av: Daniella 🌙

jag har ocksa last din blogg i fem ar snart, det ar sa kul haha!

Svar: Roligt att höra att nån tycker det ;) kram caspian!
Trees

2015-02-15 @ 20:39:59
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Tycker det var nyss som din dotter var en liten bebis. :-)

2015-02-16 @ 19:02:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: sanna

Oj har det gatt sa fort! Jag kommer ihag när du skrev att du var gravid :D har följt dig sa länge :D

Svar: Oj vad roligt att höra!! :D Jaa, jättefort! Snart är man 40... ;)
Trees

2015-02-18 @ 17:41:01
URL: http://somebodyelseslife.blo.gg


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...