When I was 11 he changed my life, while one year later she changed his.

Jag blev alltså 25 år här, mitt i alla vårkänslor.
Det är annat än på 90talet när man var ung och fräsch. ;) 

Jag satt på facetime med min syster på kvällen, liksom avslutade dagen.
Men så hör jag något storma in i vardagsrummet, till följd av den svenska födelsedagsstämman.
Tittar dit och möts av världens bästa Pappa och Camilla ♥  
Alltså. FINNS det nån finare present?

"Tror du att vi skulle missa din 25års dag eller!?"  
BÄST är dom!

Vi stack iväg och åt en väldigt sen middag, och sen spenderade vi 4 dagar ihop! 
 
 

osv.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

oversta bilden <3<3 grattis pa fodelsedagen!! *i efterskott*

Svar: Tack caspian <3 <3
Trees

2015-04-26 @ 00:52:59
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott!! :)
Olivia's min på första bilden är ju för härlig haha! Och vad lik du är din pappa!

Svar: Tack snälla :D Ja, kopia faktiskt ^^
Trees

2015-04-26 @ 11:28:08
Postat av: Kajsa

Åh vad glad jag blev av att se detta!! Stort grattis i efterskott :D

Svar: Aw tack fina kajsa :D
Trees

2015-04-26 @ 17:47:07
Postat av: Kajsa

Åh vad glad jag blev av att se detta!! Stort grattis i efterskott :D

2015-04-26 @ 19:51:37
Postat av: Olivia

Grattis finaste Trees. Hoppas alla dina önskningar blir uppfyllda! Ni är en jättefin familj<3!

Svar: Åh vad go du är <3 :) Tack så mycket!!
Trees

2015-04-27 @ 14:06:31
Postat av: Anonym

Inte för att det angår mig, men kan Alok prata svenska?

Svar: Nä det kan han inte! Lite ord o meningar kan han men inget man skulle klara sig på i sverige :)
Trees

2015-04-27 @ 23:06:01
Postat av: Linda As

Therre! Din pappa.
Tänk alla små minnen du och jag har från Ingebäck. Tack för dem!
Du är grym. Grattiskramar igen!

Svar: Heej Linda.. Jaaa!!! Det var så speciellt och e fint att se tillbaka på. Tack själv <3 Du är lika grym du!
Stooor kram
Trees

2015-04-30 @ 09:54:22
URL: http://okejmedmig.blogg.se
Postat av: Sophia

Halloj! Grattis i efterskott och hoppas verkligen vi kan få till en "date" ihelgen - har ju paketerat din o Ollies present nu - hoppas den går igenom tullen! Haha Hör av dig så kan vi försöka boka in nåt! Pöööss

2015-05-04 @ 19:53:24
URL: http://lovelygirls.blogg.se
Postat av: SÄBY

ÅH VAD FINT <3

2015-05-06 @ 00:45:43


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...