Söndag i köket

Bestämde mig imorse för att det skulle bli en typisk baksöndag.
Vi gick ut efter frukost där jag fick avgungat Olivia en sväng, samt plockat upp alla ingredienser ifrån Tesco. Sedan ställde jag mig i köket och gick inte därifrån förrän 3 timmar senare. Förutom några spring fram och tillbaka för att hjälpa Olivia med diverse olika saker. :)
 
Det blev någon slags apple pie som jag aldrig gjort innan. Dock funkade inte ugnen så jag körde den i grillen ^^. 
Den blev alldeles perfekt i smaken ändå!


Efter denna gjorde jag min första beef stew ever, som Olivia i stort sett drack upp! Allt i hennes skål iallafall.
Nu behöver jag inte stå i köket på 2 dygn, och det tackar vi för!! ;)))

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

åhh vad fin med remsorna <3

2014-09-28 @ 22:21:41
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Mamma

:) Du börjar bli duktig i köket <3

Svar: :D jag börjar tycka det e kul!! <3
Trees

2014-09-29 @ 09:23:29
Postat av: Sandra

Åh så gott med äppelpaj!

2014-09-30 @ 20:34:25
URL: http://atilio.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...