ballet start


Det var första gången på terminen så vi föräldrar fick vara med inne på baletten. Nästa gång sa dom att vi snällt får vänta utanför med kaffe & te. Jag tror (vet) att Olivia blir mer blyg när jag är med, så det ska bli kul att se hur det funkar nästa gång! :) 
 
"Miss Marica" som läraren kallas (hehe, vänjer mig nog aldrig - man kan INTE säga bara 'Marica') var iallafall en jättesnäll nybliven mamma som fick alla att känna sig välkomna. Olivia sprang runt med mig hela tiden, så bilden ovan var den enda jag hann ta. 

Nu ska jag tvätta upp de sista kläderna inför resan & sedan göra pannkakor. Hoppas ni får en fin helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

Underbar blogg du har! Kram

Svar: Tack så massa :) Kramar!
Trees

2014-09-13 @ 21:20:32
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...