Autumn weather, autumn do's

Imorse innan jobbet skjutsade A oss till Tesco där jag och Olivia åt frukost. Efter storhandling fick jag hem i regnet då bussen var helt full. (Vi har en sjukt bred vagn hehhhe)
Meeen jag har verkligen inget emot att gå i regnet, sålänge Olivia är fully covered liksom. Alok blir nästan arg på mig när jag vägrar ta med mig paraply. ^^ (men ärligt, går ni med paraly OCH vagn?) Det slutar ju bara med att paraplyt står rakt upp haha. Nä, jag tar hellre bara på mig en snygg (hehe) mössa. ;)


Jag fick också skrivit klart min första essä idag! Roligt att komma igång med kursen och formulera sig överdrivet på engelska.. bara för att man måste. :) Om någon undrar hur jag lyckats med detta med en energisk 2åring, så sov Olivia i hela två timmar förut. Så, 300 ord på 2 timmar... är egentligen inte så jävla imponerande som det kanske lät från början ;) Men kul varé!
 
 
Vi bakade även hallon och blåbärsmuffins när vi kom in från regnet :)

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

åh, dela gärna med dig av dina texter sen!

Svar: kanske ;)
Trees

2014-09-02 @ 00:19:18
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Mysigt o baka med dem små :) om man har ork att städa upp efteråt ;D o håller med dig till fullo gällande paraply. Jag har nästan aldrig det, känns sanslöst onödigt.regnjacka och keps funkar prima! :)

Svar: Jaa du har rätt, det blir en del att diska! Som man egentligen inte hade behövt ;)haha ja eller hur, mycket bättre!! :D Bara krångligare med paraply.
Trees

2014-09-02 @ 06:42:57
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Mamma

Jösses!! var kommer din energi ifrån??? :-D

2014-09-02 @ 16:09:21


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...