Ocean viewsss

Ni kommer väl ihåg Aloks 30års present?
Imorgon är den dags :D 
 
Vi landar i Nice klockan 12 imorgon!! Jag ÄLSKAR den flygplatsen. Det är så j*vla vackert, precis vid havet. :)
Ska bli skitkul att få överraska Alok med alltihop.
Han vet varken vilket hotell vi ska bo på, vart vi ska där nere eller hur det ser ut.
Jag har vart påväg att visa bilder flera gånger men nypt mig i skinnet rätt fort. Det blir roligare när han får se på plats istället.  
 
Nu hoppas vi bara att det inte regnar där nere...

Jag finns på Instagram tills vi är hemma igen, torsdag. Köss!
 
Från förra resan i väntan på flyget!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt att se Alok på ett foto också! Hoppss ni får kul i Nice, vilken underbar överraskning!

2014-10-06 @ 07:22:17
Postat av: Daniella 🌙

hoppas på bildspam på ig!

2014-10-06 @ 10:36:27
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åh ha så roligt & mysigt nu! :D

2014-10-06 @ 14:24:53
Postat av: Frida Christina

Haha jag skrattar också i sömnen :D

2014-10-09 @ 08:51:16
URL: http://wildchild.forme.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...