I thought about her for a while

Dem flesta jag berättat för börjar skratta.. tills dem blir sådär dödligt seriösa och inser att jag är seriös, haha! 

Jag har börjat i teckenspråk. Det brittiska teckenspråket.
Jag går 2 timmar varje vecka på Richmond Adult College och jag älskar det!!!!!!!
Vår lärare är döv, så vi kommer inte undan med att prata och fråga. Kan man inte säga något så får man bokstavera eller skriva ner det. Det är en rolig blandning av folk på kursen ...& inte alltför många heller.

Jag tycker det svenska alfabetet är himla mycket lättare på teckenspråk.. men jag hoppas jag får in detta nya snabbt. Jag kan även lite av de amerikanska teckenspråket men det är tyvärr inte samma det heller!! ^^
Jag missade förra veckan då vi var i Nice, men på onsdag ska jag möta upp en snäll tjej i klassen som ska visa mig vad vi gick igenom sist.

Kursen började i September och slutar i juni! 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

borde inte teckenspråket vara detsamma över hela världen?:o

2014-10-12 @ 02:08:08
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...