Stay gold


Hostan börjar tina bort och vi har börjat kolla på lite möbler till nya stället. Idag åkte vi upp till norra London och köpte ett soffbord från 1950-talet. Eller coffee table som man säger här. :) Jag har kollat in det lääänge och fick nästan panik the other day av tanken att någon annan kanske köper det snart. Det ska bli kul när vår nya soffa kommer sen, som kommer passa perfekt ihop med bordet.
 
Ikväll gick jag & Satu, min finska buddy, på ett träningspass nere på gymmet. HUR härligt som helst. Jag hade faktiskt, helt ärligt, glömt av hur roligt det är med aerobicsklasser :D Vi gick in i bastun efteråt och satt oss knallröda en stund.

Nu ska jag titta på serie och imorgon har jag en date med my lovely swedish friend.
Pussss.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

åh, visa gärna huset sen :D

Svar: Jadå, när vi flyttat :)
Trees

2014-11-12 @ 11:58:35
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...