Make time for what your future self will thank you for

Dagen började imorse med att mina två hjärtan skulle iväg ut.
Jag blir alldeles varm i kroppen när A åker iväg med lillan ensam. När dom liksom ska iväg på sin egen lilla grej. 
Varje söndag/måndag händer detta, som en ny liten "tradition", och jag måste säga att jag tycker det är himla fint. 

Jag passade på att julstäda i köket (phuu) och sätte nu ikväll upp lite stjärnljus i fönstret. 
 

En ny TV inhandlades ikväll. Vår tidigare apparat gick sönder och var nästan dyrare att reparera. Jag tror Alok smygälskar att den gick sönder för han har suttit fastklistrad vid den nya sedan vi kom hem. Jag tror nog inte vi ses igen förrän imorgon, haha. 

- Med hammare, spik och ett par röda knän satt stjärnorna på plats :D Mysig känsla i ett annars så tråkigt kök.
Och söta (finska) Satu som är lika kär i vita ljusslingor som jag. Hon har slingat upp hela trappan. Så fint!

Om ni undrar om eller varför väggen håller på att ramla av (lol) till höger så vill jag välkomna er till standarden av MÅNGA av Londons hus.
Men vet ni, man vänjer sig... Tills man får PANIK och försöker fixa... tills man sedan vänjer sig igen.

Puss på er lovers!

Kommentarer
Postat av: småstadsfrun

Jag tycker med det är skönt när pappan tar med sig sonen på en tur. Då kan jag göra precis vad jag vill. Ifred.
Haha det där med väggen känns igen, ser precis ut som vår gamla gård vi bodde på innan. Så vet precis vilja utbrott du menar, men ja, det är bara att acceptera oavsett vad man tycker om det.
Må gott!

2014-11-25 @ 08:17:58
URL: http://www.smastadsfrun.se
Postat av: Lilla Malin

Vilken härlig liten tradition. Och vad fint det blev med slingan, det är ju så mysigt.



Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...