Sundays

Vi har vart uppe sedan tidigt och städat, dammat och hängt tvätt i solen! 
Låter som jag söker en klapp på axeln hehe, ikke!! 
Med Alok som kom hem igårkväll har vi iallafall ätit en kaffe/toast frukost och nu ska jag väl rota vidare i tvätten medan Alok rensar vårt kära garage! 

Vi har ett par här i huset som tvättar sina kläder i alla möjliga färger. Rött med vitt mm, de tvättar även alla sorters plagg i 60/90 grader och med 3 - 5 plagg per tvätt. 
Ocd, Trees? Kanske.

Speciellt när man(du&jag) till och med läääär oss hur man tvättar tvätt i hemkunskapen. Om man inte kunde innan då :) Är det bara i Sverige man gör det eller??

Så Trees, OCD? Jaaa! haha. 
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så fin bild på dig och Olivia! 😍

Svar: Men tack viktoria :) <3
Trees

2014-05-25 @ 15:12:29
Postat av: Sandra

Man kan ju inte blanda tvätten sådär och tvätta allt så varmt!! :| ocd jag med antar jag haha.

Svar: haha neee precis! jaa... antar det ;)
Trees

2014-05-25 @ 17:51:50
Postat av: fotografvesna.se

ni är så fina, hon påminner mig om min honeybunny :D .. haha jag e supernojjig med tvätt o färg. Jag råkade efter semestern förra året lägga in ett par blå byxor med färgad tvätt som är randig me vita inslag... allt blev blått, och bla min mans ljusa tröja blev blå aktig... ångest... nu e jag super försiktig.. tvättar endast kökshandukar i 90 grader.. allt annat tvättar jag i 30 och 40.

Svar: tack ;) Jaaa dom påminner verkligen om varandra, tycker jag också!! haha aaa jag också. Står och kniper igen käften när jag ser någon tvätta så... fel ;) Jag kör bara handdukar och lakan i 60 och resten 30 lr 40 jag med! 90 har jag aldrig vågat köra haha. JA, värsta ångesten får man ju när man färgat eller krympt något!!
Trees

2014-05-25 @ 23:43:04
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...