illusions can take you places

Olivia har fått vattkoppor! 3 stycken än så länge...
Vi väntar och hoppas på fler. Man vill ju att det ska bryta ut ordentligt, annars kan man få det igen. Eller så får man då bältros/shingles. Vi smörjer på med en gel, så det kliar iallafall inte på henne längre.
Mitt lilla troll är en tålig tjej måste jag säga (och inte bara för att jag är hennes mamma;))

Det knackade på dörren för en stund sedan, och där stod Olivias killkompis med ett paket i handen!!
Jag SMÄLTER till marken och under! Såååå sött. Dem är ju inte ens en meter, men dem har sånna personligheter lol!

Hon fick pyjamas byxor i hennes favorit, och jag fick hembakad KAKA :D  Tack, tack, tack ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jag minns när jag var liten och nån på dagis hade vattenkoppor så gick typ hela alla hem med sina föräldrar till den personen så att man fick det så tidigt som möjligt haha

Svar: Haha jaaa! Visst var det så man gjorde :D undrar om man fortfarande gör det i swe...? :) har inte hört om det här... Men ja tror jag hade gjort samma om någon i vårt ungänge fick de innan O (lätt o säga, de kanske man inte alls hade gjort) haha
Trees

2014-05-30 @ 19:25:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Mamma

OJ vilka snälla vänner :)

Svar: <3
Trees

2014-05-31 @ 20:21:12
Postat av: fotografvesna.se

va gulligt... oa va skönt att hon fått vattenkoppar så hon får de överstökat.. önskar nästan hanna kunde få de nu..

2014-06-01 @ 14:55:10
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: milla

Fast de stämmer inte, jag hade vattkoppor exakt överallt på kroppen, hur mycket som helst och jag har minsann fått bältros också! :p

2014-06-02 @ 18:09:00


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...