Buckingham Palace party

Idag är det dags! Buckingham Palace jobb, wohoooo. Lite(jag sa lite) fräckt ska det bli!
Jag klagar alltid... well inte ALLTID högt, men inne i min lilla hjärna, att man ser så okvinnlig ut när man jobbar med eventen.

Eller, fakesmilar man så ser man iallafall lite ok ut.. annars ser man ut som en kille, haha. 

- Ballerinabullen på huvudet sitter rakt bakåt så man ser bara slickplatt hår bakåt.
- Byxorna får inte sitta tight och skjortan måste vara instoppad.
- Skjortan har en tendens av att trolla bort tuttarna, och sen att den inte är figursydd gör också en ganska AS stor skillnad. Från kvinna till man på 2 minuter. Varför bokar dem inte bara killar istället? Don't get it. ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken fin blogg du har och vad modig du är som vågat lämna Sverige! Jag är själv väldigt nyfiken på att flytta, men är mest rädd för sonens skull och all flytt :O Hur gör man med alla saker etc etc..

Svar: Tack snälla :* Jaa, det blir ju en omställning för barn när man flyttar.. men man kan ju också åka som ett "testår" och också förklara det för honom? :D tror du inte han hade gillat det också litegranna? Jag vill också göra massa.. men man tänker ju några hundra gånger extra med barn, visst!?
Trees

Postat av: Sandra

Gillar din blogg!

Svar: Tack vad glad jag blir!! <3 :)
Trees

2014-05-28 @ 13:05:23
URL: http://vildeviking.se/
Postat av: Viktoria

Får ni kläder av dem som bokar er? Eller du måste ha de okvinnliga kläderna i din garderob? ;)

Svar: Haha näää, vi måste ha på oss sånna kläder.. såklart ;) Ibland får man kläderna av dem och ibland får man ta av sina "egna" jobbkläder. Ja sånna man aldrig hade satt på sig på sin fritid ;)
Trees

2014-05-28 @ 14:45:51
Postat av: Veronica

Vad spännande :)

2014-05-28 @ 15:33:15
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: jenny - gravid & mammaliv i nashville

Jag tycker du är jättefin! :)
Tänker att de vill ha håret på ett visst sätt pga. inte fräscht med hår i mat? ;)

Svar: Tack sötis :) jaaa så är det ju!! Hade vart roligare att få se kvinnlig ut ändå, och det kan man ju göra med håret upp i ballerinabun också :)) puss!
Trees

2014-05-29 @ 23:13:13
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Jasmine

Svar: Ja, jag tycker att det är en fin gest att ha med sig en liten gåva som tack för att man får komma. :)
Kram

2014-05-30 @ 09:28:01
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: fotografvesna.se

v a c k e r <3

2014-06-01 @ 14:56:17
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...