with an open fireplace

Vi spenderade hela dagen i Richmond igår. Inte förrän 10pm vandrade vi hem med en sovande bebis i vagnen.
Undrar lite när man slutar säga 'bebis'!!?

Idag blir en hemmadag med trädgårdsbus & pie making, min nya grej.
Tänkte blåsa upp lilla O's vattenbassäng och på såsätt locka till mig en o annan granne HEHE. 
Sällskapssjuk? Ja jo.
Alok kommer trots allt inte hem förrän saturday midnight!

Alltså, denna bilden ♥♥♥♥♥
Olivia älskar sin lilla Mollykompis, for sure! Pusskalas och massa gapskratt.

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

En sån härlig bild :) jag kallar min bebis för bebis, han r över tre år ;D han säger dock att han "är stor pojke nu". Förblir föralltid min bebis :)

Svar: haha sött :) Jaaa! jag tror det är så!! Föralltid :')
Trees

2014-06-25 @ 15:54:05
URL: http://ninnzan.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...