Running out of time

Eftersom jag vet att Alok kommer ropa på mig efter detta inlägget och säga "I told you we should get a dog" 
Så tänkte jag börja med att säga att du fetdrömmer min kära lilla man! :D

Men Alltså, Olivias kärlek för hundar, katter och fåglar är helt enorm. Inget som brås på mig då jag aldrig riktigt fattat det där med djur. Inte ens hästar som jag växte upp med hos mormor. Sprang hästarna åt höger så sprang jag garanterat åt vänster, HEH.
 
Om en bok innehåller djur så lägger sig Olivia på golvet, PÅ böckerna och gosar. Sjukt gulligt!
Nästan så jag tänker gå till parken med henne imorgon, bara för att titta och kanske klappa på någon snäll hund. Jag berättade detta beteende för min kompis idag, varpå hon säger att dem ska skaffa hund nästa år. Happ, perfekt!! :)

Då skiter vi i parken imon! Haha.

"Mmmmmm gosi gosi" säger hon när hon trycker boken i ansiktet :)

♥♥♥ 
Efter alla mina mammadejter kanske jag(vi) borde testa på playdate med hund?

Kommentarer
Postat av: Nicolina Dreamy

Det som är så mysigt med djur :) så jag håller med henne..jag vill själv gärna ha en hund men det får vänta tills att dels pengarna finns och jag bor på ett ställe där jag får ha husdjur..och att läsa barn böcker så är ju ur mysigt :)

2014-06-18 @ 23:35:04
URL: http://nicolinadreamy.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...