Part of your life


Idag har vi sagt hejdå till våra vänner som vart här i 2 månader! 
Kommer sakna min lunch making friend. Det blev helt plötsligt roligt att laga mat här hemma!! ^^
Har gjort både kycklingcurry och andra asgoda rätter jag inte trodde jag var kapabel till
Det gäller bara att spendera lite tid. Annars är jag lite av en "snabbt & lätt kind of kock"

Imorgon ska jag jobba i Surrey, så det blir ett tidigt alarm då vi ska åka i minibuss ner 
till ett Polo event. Ser fram emot det! Faktiskt :)


Sen har min äldsta lillasyster precis flyttat till Grekland också. Så där har vi det. En vecka efter studenten.
Samma kött och blod, for sure!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vad är dina bästa tips att ha för bra inställning när man fått aupairjobb och flyttar om 6 veckor? ibland känns det mest som att allting kommer gå åt helvete och att jag inte kommer klara det pga den nervösa sidan...

2014-06-15 @ 02:54:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Kristin

Har din syster en blogg? :)

Svar: Jag har forsokt forsokt fa henne att blogga men hon klarar inte mer an nagra veckor ;) Pa Instagram heter hon feliciarydberg_ :)
Trees

2014-06-15 @ 03:32:17


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...