It's a curious, wanting thing.

Vi gick till Homebase en söndag och letade efter lite kaktusar samt ingredienser till vår trädgård. Jag tänkte ruska upp den lite då jag har både tid och en jävla lust :) 
Jag måste alltid ha något projekt på händerna. Om det så är att jag planerar ett kalas, en middag, en helg eller en playdate. Just nu planerar jag, när Olivia mår bättre, en playdate hos oss med massa färger, glitter och tavlor som kiddosarna kan måla på ute. 

Japp, det är sånt som make me happy. Sånna där smågrejer där jag får vara kreativ och umgås.

Jag letade efter små gardening gloves till Lillan också, men hittade bara från 5 y/o. 
Kanske ska kolla ebay's lager istället. Dem har ju allt, trots allt.. och allt som inte finns också för den delen! ;)

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

nån gång ska jag med ha en trädgård, åh!

2014-06-03 @ 04:19:41
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: fotografvesna.se

åh va roligt

2014-06-03 @ 14:08:15
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Mamma

Är det den klänningen?

Svar: Jaaa :D <3 Lite skrynklig... haha!
Trees

2014-06-03 @ 20:12:25


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...