in the end it does't really matter

Glad midsommar på er kära snyggsvennar!
Vi firar inte svensk midsommar idag, men imorgon är det en Midsummer fair som vi tänkte kila iväg på.
Måste säga att jag funderade på att visa Alok vad sötpotatis och allt det där heter, men slängde iväg den tanken ganska fort.

Jag gjorde pastasallad en eftermiddag och ställde fram på bordet. Går tillbaka in i köket och hör Alok ropa i panik:  "Are we having pasta with cucumber for dinner!??" Hah! Jag lovar att den innehöll mer än så!!!
Men han åkte ändå och köpte kycklingkebab. Snällt nog köpte han en till mig också. Och salladen åt jag upp dagen efter. Själv.

Jag menar nog att potatis med gräddfil förmodligen inte går hem i detta huset. ;)

En frukost jag älskar att experimentera med. Detta är vanilj chiapudding med banan, hallon & kokos.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha pasta med gurka! Nej, tror inte midsommar mat hade blivit en hit då :p

2014-06-21 @ 09:56:10
Postat av: Daniella 🌙

jag känner nästan att jag måste lära mig att tycka om chiafrön haha.

2014-06-22 @ 19:16:03
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...