with our friend's band down town

Man kunde säkert läsa mellan raderna i förra inlägget, men jag vill och borde göra yoga. 
Jag känner det innifrån, som en riktigt tjatig röst varje dag.
Även för Olivia. Speciellt när hon vart så gnällig och lättfrustrerad det senaste. Har googlat länge på yogi classes i området men det finns inget för hennes ålder.

Men så ramlade (literally) min gamla yogabok ur mitt skåp igår. Ha! 
Självklart kan vi göra det hemma, själva, tillsammans :)  Så imorse började vi lite smått med solhälsningar, och jag tror hon gillade det lika mycket som mig!
 

Alok joinade också in efter en stund. Dem gjorde tydligen solhälsningen i skolan varje dag i grundskolan där han gick.  Olivia blev lyrisk!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Härligt, yoga är helt underbart

2014-07-31 @ 16:44:43
URL: http://minegensite.wordpress.com/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...