What's going on in that beautiful mind of yours.

Vi har haft en period hemma där Olivia s k r i k e r så fort hon vaknar på morgonen. Man slår upp ögonen då det känns som att man precis fått en käftsmäll, haha. Vinglar snabbt upp till hennes säng för att ... tja, man får panik? och flyttar över henne till stora sängen där vi sedan kramas!

Jag måste vakna ordentligt innan jag kan kliva upp ur sängen utan att nästan ramla omkull! Jag måste alltså dra mig liiiite innan, om så bara för 2 minuter. Helst 2 lugna minuter ;)
För detta använder jag olika sorts hjälpmedel!
Vi har kört med att gosa ett bra tag, men det är inte lika roligt längre?? HEhe. Just nu är det klistermärken som funkar! Både lakan, Olivia (och mitt ansikte) är fullt av små animal stickers när vi stiger upp! 

Men det är SÅ värt det!! :D


Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag känner igen mig, oavett hur kort stund måste jag få vakna till liiiiite innan jag kliver upp.

Svar: jaa precis! Det är nog rätt vanligt trots allt ;)
Trees

2014-07-08 @ 09:49:43
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Petra

hoppas du får en härlig dag:)

2014-07-08 @ 10:34:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...