Sweet is the memory of a distant friend

Vi träffade Mimi och Molly i Richmond igår och lämnade tillbaka barnböcker på biblioteket.
Jag är en sån person som oftast glömmer av att lämna tillbaka böcker.. så jag har 110 härliga kr i skuld, hah! 
 
Happ. Nu sitter jag mest och väntar på att Sabina ska komma hit!! 1,5 vecka kvar :D 

Vi ska beställa hem klänningar till alla hostesses idag, som dom ska ha på sig under eventet vi håller i. 
Jag skulle egentligen också jobbat där, men Alok måste vara där 24/7, så det skulle bli alldeles för långa dagar för O hos dagmamman. Såå, jag blir hemma! Kanske att jag hoppar in om någon drop out en tidigt morgon. Som det förövrigt nästan alltid är någon som gör. Och man blir alltid lika irreterad ^^ Men denna gången hoppas jag nästan på det, HEHE. Vill också jobba där!!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Om du var seriös med söndagen? i soho är jag på! kan bf kanske följa med om han inte jobbar?

Svar: Ja det var jag allt! Vi tänkte gå på gaybar (hehe)! Han kan ju följa me ändå såklart! E ju både killar o tjejer!
Trees

2014-07-29 @ 21:00:31
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...