emotional moments

Jobbet för idag blev inställt igårkväll, men gladare kan ingen vara but me and Olivia! 
Vi ska vi ha massa mys-ätagott-läsa bok(städa)-titta på film dag ihop.
Vi ska iväg och köpa frukt, det enda som går ner i Olivias mage på morgonen. My fussy lill eater.
 
Igår var så jävulskt svettigt(!!) med kul.
Ett vackert bröllop/reception med massa fulla glada människor i klänning och suit.
Olivia var hos våra kompisar igår, då både jag och A var tvugna att jobba.
Låter säkert gravid nu lol, (I'm not) men när jag såg alla små barn springa runt och dansa, leka och skutta höll jag på att börja lipa. Ni vet när de börjar svida i näsan? Ja, jag fick kolla bort för att inte bryta ihop på plats, hah!
Mitt lilla barn vad jag älskar att se dig glad.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Så blir jag jämt när jag ser ungar, haha. Förhoppningsvis kommer jag inse att jag är för ung för att ha barn när jag väl jobbar med dem, men en plutt om sisådär fem år skadar inte...

Svar: Haha :D jaa det kommer du säkert... Det kkommer säkert avskräcka dig lite om inte annat ;) Det är ju dock en helt annan sak när man får sitt eget.
Nu är det inte långt kvaar för dig, roligt!!
Trees

2014-07-19 @ 12:54:11
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...