Dreamer → Achiever

 
Idag var en fin dag. Vi väckte lillan strax innan 9 och gosade en stund.
Varje gång hon vaknar - och vi redan är vakna och uppe - så är hon alltid på gott humör. Om hon vaknar före oss... herrejäklar vad det skriks här hemma då. Hon är sur i minst en halvtimma.. även efter jag stigit upp ur sängen. Det blir säkert jättekul sen i tonåren, haha.
Dock väntar hon förmodligen inte på att jag ska vakna då, lol.
Får väl ta och försöka njuta av detta då...... ;)

Lämnade av lillan hos dagmammen helt utan problem! Hon ville ha på sig ryggsäcken och tog sedan pappas hand!

Sedan åkte jag och Alok på möte. Han pratade för det mesta och jag noterade på datorn! Kul att jobba tillsammans för en gång skull! :) vid 12 passade vi på att avnjuta en lunch ute tillsammans innan vi hämtade upp Dollan igen. Det var över ett år sedan sist!! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Haha, ibland vill jag ha hela henne outfits i vuxenstorlekar...

Svar: haha :D
Trees

2014-07-22 @ 00:16:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sabina

Härliga bilder, du har en mycket fin blogg.

2014-07-22 @ 16:29:52
URL: http://minegensite.wordpress.com/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...