A hot made of honor

Det är synd att bilderna blir så små här! Nånstans där borta ser vi London skyline, från suburban Twickenham.
16 kilometer ifrån London city bor vi, för att vara cirka exakt.

 
Idag var hela familjen uppe vid 8 på morgonen! 
Frukost och fruktstund är avbetad och klockan är bara whatever.
Jag ska jobba lite senare.. så det blir nog inte roligare än såhär idag :) 

Jag klickade förövrigt hem lite nya tröjor igår, känner alltid att jag brister på dem..
Vilket jag säkert kommer göra om 4 veckor igen ;)
Och sen har min lovely friend bokat en resa hit till mig i sommar!!! Dölycklig, yes sir.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jag vet att man SKA kunna ställa in så att man ska kunna klicka på bilderna så att de blir i orginalstorlek... :(

2014-07-14 @ 12:28:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Julia Müller-Sandvik

sv: åh, vilken kul present! Lush är ljuuuvligt! Man tar balsamet som vanligt balsam fast på kroppen, så man smörjer in, låter det gärna sitta en stund och sedan sköljer man av :) Det doftar så sinnessjukt gott!!

Vad kul att klicka hem lite nya kläder, heja dig :D

2014-07-14 @ 13:01:39
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken härlig utsikt.

2014-07-14 @ 22:35:37
URL: http://lottizdays.se
Postat av: Kajsa

Trees! Jag har följt dig sen du väntade på att få åka till din första host family. Själv blev jag sjuk så kunde aldrig åka iväg i de "tidiga åren" (22 nu heh) men vill verkligen komma HEM (till London) nu. Jag har gått 2 år på universitet med 1 år kvar på utbildningen, men letar med ljus och lykta efter modet att ta studieuppehåll och ta mitt pick & pack till min favoritstad. HUR VÅGAR MAN? Hur bemöter man familjens "men ska du verkligen iväg IGEN?" och alla vettiga tankar om att man borde utbilda sig först?! Jag är verkligen i en tid i livet då jag KAN genomföra detta, jag har ansökt på en au pair-sida, har egentligen INGET jag är bunden till (mer än ett lägenhetskontrakt). Jag behöver ditt mod! Hehe. Läser igenom hela din blogg och hoppas på att jag är där du är, i september nån gång! :p
Sorry för spammandet. Du är en stor inspiration för mig, den enda bloggen jag verkligen LÄSER. Hej!

2014-07-15 @ 14:20:30
URL: http://kanadakajs.blogg.se
Postat av: Kajsa

Trees! Jag har följt dig sen du väntade på att få åka till din första host family. Själv blev jag sjuk så kunde aldrig åka iväg i de "tidiga åren" (22 nu heh) men vill verkligen komma HEM (till London) nu. Jag har gått 2 år på universitet med 1 år kvar på utbildningen, men letar med ljus och lykta efter modet att ta studieuppehåll och ta mitt pick & pack till min favoritstad. HUR VÅGAR MAN? Hur bemöter man familjens "men ska du verkligen iväg IGEN?" och alla vettiga tankar om att man borde utbilda sig först?! Jag är verkligen i en tid i livet då jag KAN genomföra detta, jag har ansökt på en au pair-sida, har egentligen INGET jag är bunden till (mer än ett lägenhetskontrakt). Jag behöver ditt mod! Hehe. Läser igenom hela din blogg och hoppas på att jag är där du är, i september nån gång! :p
Sorry för spammandet. Du är en stor inspiration för mig, den enda bloggen jag verkligen LÄSER. Hej!

2014-07-15 @ 14:20:35
URL: http://kanadakajs.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...