There was this moment


Igår möttes jag & Mimi upp för en fika. Eller, kaffe på café. Jag satt och knaprade på kakor ifrån min väska, haha. Ah, Olivias kakor alltså. Men jag antar att det inte gör det bättre? ;)

Jag har ju en vaxpropp (uäh I know) i ena örat, så ibland när jag get carried away, pratar jag lite för högt!! Vilket i sin tur leder till att Mimi pratar högre - för att det till sist blir helt knäpptyst i hela omgivningen, haha. Aja, happy days. Det ska höras att man lever, right?

Appropå örat. Usch vilken jobbig känsla att inte höra på ena örat. Det går bra på dagen, men på kvällen får jag lite lätt panik, då jag knappt hör något alls. Måste ligga med olja i örat och jobba mig!! Det enda BRA med detta är att Alok får ta Olivia på natten, hehhehe!! Skämt åt sidan, jag HÖR inte när hon vaknar med sitt babyskrik.

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Åh vad intressant! =) Vart i solen bodde du? =)

2014-01-16 @ 16:37:24
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: felciia

sHIT VAD SNYGG DU ÄR :) kolla gärna in mitt senate inlägg på min blogg , kommentera gärn. hA det bäst i london :)

2014-01-16 @ 17:07:02
URL: http://esmeraldaochfelicia.blogg.se
Postat av: fotografvesna.se

så himla vacker du är ... hoppas de blir bättre me örat.. är de tillfällfit eller har du alltid haft så?

Svar: TAck snälla <3 åh nää det är bara tillfälligt haha! (hoppas jag;))
Trees

2014-01-16 @ 20:43:25
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...