Rawstart our week a little

Till er som suckar lite lätt - sluta läsa nu! :)
Finns inget bättre än detta!!! (och då är jag en rolig typ;)) 

Ok skämt åt sidan. Nu börjar mitt riktiga liv igen, känns det som. 
Min kropp ropar efter juicer, frukt och grönt..  Jag har kanske inte vart ute och jagat med pil & båge, lol men jag har fan joggat(läs:sprungit) halvt ihjäl mig i spöregnet för att få detta hem idag :D

Äntligen hittade jag coldpressed organic virgin coconut oil också. Den bara låg där helt ensam, vid de vanliga oljerna. Vet ni hur mycket man kan göra med den? Ja man kan till och med ta en sked av det rätt in i munnen utan att det klistrar sig fast i blodkärlen!! Tvärtom, det är bra mot högt blodtryck och kolestrol.

Okej nu räcker deeet treesss :D Hejs ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Ska testa rawfood smoties & juice nån dag :3

2014-01-08 @ 05:10:33
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Merily Holmqvist

Hej! Får jag fråga var du köpte koksoljan någonstans? :)

Svar: På Tesco, om du vet? :) en vanlig grocery store! Den låg bland de andra oljorna.. :)
Trees

2014-01-14 @ 19:46:16
URL: http://sjalaglad.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...