Vi köper våren istället!

Man ser att detta är barnskor va? Haha!! Hade INTE velat se mig själv i dem där vita..... ↑  ;)
 
 
 
 
 
Har dock velat sätta på mig ett par färgade brillor jättelänge nu! Vet inte om det är det, men det känns väldigt 90tal för mig :D Köpte hem ett par blåa för 1 pund. Så förvånar mig inte om jag köper hem gula och röda också!

Alok var helt chockad att man kan ha solglasögon på vintern? (aka 7-9 grander pratar vi om här) 
Det är ok i bilen när man kör säger han, men inte ute! 
Haha. Aja, han är väl en drömmare i sig ;)
Promenard med vagnen(och Olivia lol) ute i solen ser jag som ett perfekt tillfälle att ha galjor på!? Vi får väl se om han håller med nästa gång han hänger med oss. Puss!

Ps. Vinnaren av ansiktsmaskerna står i tävlingsinlägget där nere!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: vad roligt att du kommenterade! Jag skulle säga att Barcelona är en lugn stad, full av folk, men inte alls lika stressigt på dom stora gatorna, om man jämför med tex. London. Jag skulle verkligen rekommendera att åka dit, så himla härligt med både stranden och storstadspulsen, det bästa av två världar! :)

2014-02-09 @ 12:08:36
URL: http://enhimmelskdrog.blogg.se
Postat av: Elin

Asså, jag hänger här fortfarande! Lite då och då, men nu måste jag kommentera! VAAAAR ÄR SKORNA IFRÅN?! Ja, inte barnskorna...blir lite smått för mig ;)

Svar: Haha!! Heej fina <3 Alltså, dom är från EBAY haha :D http://www.ebay.co.uk/itm/350881830617?var=620165617425&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
MEN, det har tagit ett tag att "gå i dom" i början var dom rätt fula tyckte jag haha. ;)
Trees

2014-02-28 @ 20:22:47
URL: http://trelins.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...