a blue description

Hoppade iväg på cykeln imorse! Var happy som en barn innan fredagsmys ;) Tänk om man liksom en dag, skulle kunna leva på att fota? Eller iallafall halvt leva på det? Det var iallafall jättekul att fota lilla lekgruppen. Inser med en klump i magen att jag behöver en ny kamera. Som förövrigt inte prio 1 just nu!

Jag och Olivia har målat, samt ätit blåbär med Katy Perry (I wish) i bakgrunden. 
Det är så jäkla mysigt när Olivia förstår mer och mer ...och mer och mer!!
Hon älskar att titta på när jag lagar mat nuföritden. Hon tittar medan jag plockar fram och berättar ♥ 
 

Olivia springer runt mig när jag ligger på golvet och svettas. Försöööker träna varje dag, men det är en ny grej jag börjat med, så jag slutar säkert snart igen Lol. Så funkar man ju, tyvärr! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fina ni är!! :) Jag känner tyvärr igen mig alldeles för väl i din beskrivning av "periodare". ;) Kram

Svar: Tack :) Haha suck, inget man skryter om direkt va ;)
Trees

2014-02-19 @ 06:59:37
URL: http://annala.blogg.se/
Postat av: Anonym

så himla fina ni är

2014-02-19 @ 20:38:11
URL: http://vesnas.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...