All natural


Jag kör ett litet test på mig och Olivia. Jag började på mig själv, men ganska snart därefter började jag även på Olivia. Det funkar! Minst lika bra som schampo. Samma feeling efteråt, iallafall i vårat rätt så platta hår!

Jag har inte använt balsam på 2 år.. så jag har inte testat äppelcidervinäger ännu. Men det ska tydligen vara som en balsamversion som går bra ihop med bikarbonatsoda. Lukten ifrån vinägern försvinner också, enligt alla som testat. Den hjälper också till så att bikarbonatsodan går ur håret lättare. Ska testa det nästa gång! :)

Jag är en sucker för naturliga produkter och så lite kemikalier som det bara går. 
I 8:an fick jag min första crystal deo (En sån här) som man lägger på efter tvätt under armarna. Ett fett tips om man vill skippa aluminium i armhålan :) Funkar perfekt och luktar ingenting!

Kommentarer
Postat av: Jenny- gravid & mamma i Nashville

Precis då som jag tvättat mitt hår i 6 månader!! :) så lycklig att jag vågade för mitt hår har volym, blir inte fett & topparna är inte kluvna! Woop!!

Svar: Aah vad kul o höra att det funkar så länge :D Jag är helt såld! Så kul att slippa vardagliga äckelpäckeldom stoppar i våra produkter ;) Är du anti flour också?x
Trees

2014-02-09 @ 19:34:40
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Daniella 🌙

hur gör du med tandkräm och sånt? tänkte på ditt svar ovan :)

2014-02-10 @ 00:51:14
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ser spännande hut, men liksom hur gör man? Blandar med vatten? Pudrar på håret? :)

2014-02-10 @ 10:29:04
Postat av: fotografvesna.se

riktigt bra! önskar ja kunde hitta ngn naturlig lösning för mitt hår... helt katastrof.. hittar aldrig ngt och betalar så dyrt för produkter som inte hjälper

2014-02-11 @ 22:54:53
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...