About to blow

Igårkväll var en efterlängtad kväll! 
Jag, Mimi och hennes kusin drog ut på bar i stan. Vi vinade på ett par ställen innan vi hittade till Soho, där vi vinade lite(host) till :) Det var helt jävla underbart att komma ut lite! Nästan så att jag, trots hangover, skulle kunna göra det imon igen, heh!!!!? Thumbs up så att säga.

Efter en tid i sängen tog jag mig upp för att gå ut med lillan och hennes nya sparkcykel.
Den hon inte vågar åka på. Och inte vågade åka på idag heller :) Kanske nästa gång ♥

Det blev puddles istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda As

Är det en såndär Kixi-Mixi-någonting-spark?
(ARBETSSKADAD)
Mår du bra?
Kram

Svar: haha heej linda :D Det står bara "my first scooter" på den, med 4 hjul ;)Har du ingen facebook eller något annat, instagram?
Kramar!
Trees

2014-02-14 @ 10:39:35
Postat av: Linda As

Jag är en såndär som inte vågar ha twitter och instagram än. Facebook och farmville är long gone.
Jag hade instagram i kanske åtta minuter en gång, jag laddade upp några bilder, störde mig på att bilderna var tvungna att vara fyrkantiga... blev typ nöjd och raderade den! Jag vet inte vad som hände!
Jag kanske borde skaffa något av det i alla fall, någongång. Jag orkar bara inte sätta mig ner och lära mig hur det fungerar. Som t.ex. lärde jag mig aldrig till 100% hur facebooken fungerade. Haha!
Du har ingen mail eller så? Kanske finns i din "Kontakta mig"-gojs i och för sig.
Babbel.
Kram!

2014-02-14 @ 18:11:01


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...