We've been all around town, twice

 

Phu, nu har vi äntligen landat på våra rövar här hemma!
Julklapparna är färdighandlade och några även ivägskickade. Detta året var det rätt hektiskt då jag hade lite begränsat med tid. Tur att det är roligt iallafall :) Well, en julklapp kvar och det är Aloks. Vafan köper man?
 
Imorgon är sista skoldagen innan juluppehållet. Längtar såååååååå. Jag ääälskar att vara på därborta. Jag får min gnutta av mig själv, ihop med andra gapskrattsvänliga människor. Det är perfekt.. och precis vad jag behöver för att röra om lite i min föräldravardag!

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Mysigt! O de där med presenter till gubben... Alltid svårast tycker jag! :/ hoppas ni får en fantastisk ledighet

Svar: Ja verkligen!! Men nu har jag nog klurat ut en grej! ;) God jul på er lilla, stora familjen! Kram
Trees

2014-12-17 @ 13:50:01
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: LILITH - Numera diagnosfri

Jag är bara klar med julklapparna till barnen, resten är kvar.

Svar: Uff, och barnen är ju lättast :D Lycka till i julhandlandet, fina!
Trees

2014-12-18 @ 14:33:20
URL: http://lilith.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...