Mellandagarna på vift

Vår Julafton var lite annorlunda, men lika mysig & trevlig för det! Alok var tomte.. också en annorlunda sådan, men Olivia vet ju ingen skillnad så det gick också hem ;) Vi åt massa mat och var ute på långpromenard.

Nu i mellandagarna har jag vart ute på vift mer än vad jag vart under hela året, och då är jag out and about rätt  mycket. ^^ Vi har vart i alla delar av stan du kan tänka dig! Väldigt roligt. På julafton (25e) på kvällen åkte vi in till stan och tittade runt efter turistattraktioner. Bästa dagen att ta bilen in till stan, helt tomt!
 
Nää, nu ska vi äta frukost! Kaffe är förövrigt inget jag tänker på längre då choklad med grädde har tagit över både morgon och eftermiddagsdrycken. Som moset på grädden fick jag massa olika varmchoklad smaker av ena killen i huset. Han måste ha sett mig endast när jag kokat choklad de senaste! ^

Ojojoj vad 'vi' älskar vår nya scooter, ni ska bara veta. Hon satt och läste bok för den igår, hahah! 
En julklapp från morfar och Milla ♥

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Min Milla (3,5 år) åker runt med sin sparkcykel inomhus hela tiden, hon sover helst med det :P

2014-12-27 @ 11:19:15
URL: http://madelein.se/
Postat av: [email protected]

Hej Therese!

Har läst din blogg sen.... urminnestider. Ungefär hehe. Utan att överdriva..

Vet att det kanske inte riktigt alls är ditt område what so ever men vill ändå give it a try :) 

Jag pluggar turism vid en folkhögskola och vi ska nu ha 5 veckors praktik. Jag vet ju att du jobbar lite inom events och jag är jätte intresserad av incoming tourism och skulle vara en dröm att praktisera inom det området i London. Så min fråga är- har du något tips på vart jag kan vända mig? :) 

Tack på förhand och god fortsättning! 

Mvh 

Angelica

Ps. Kunde inte skicka mail till dig. .

Svar: Hej fina! Haha!! Vad roligt att du orkat dras med den så länge ;)
Jag har pratat med Alok och vi kommer inte på något.. förutom eventagencys (staffing agencys) som har kontor i stan. Du kan googla på 'event staff london' så kommer flera av deras sidor upp :) Jag vet inte om dessa är kvalificerade under "incoming tourism".. Men maila dom, man vet ju aldrig vad dom kan erbjuda!!
Lycka till! :D Kram
Trees

2014-12-28 @ 10:37:12
Postat av: Angelica

tack för suuupersnabbt svar :D få helt enkelt googla vidare på detta!
åh ah just det - glömde säga att din blogg är magisk (Y) :)

Svar: offtowork är ett exmpel :) dom e bra och har säkert något att erbjuda! men åh tack snälla!! :* :) :)
Trees

2014-12-28 @ 21:49:34
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2014-12-31 @ 10:31:49
URL: http://ghgumman.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...