christmas feast

Vi var bara tvugna att träffa våra svenskar innan julafton... Så igår medan andra stressade runt i julhandeln satt vi och tog det lugnt på café. Heh, det var ett skämt. Vi satt väl mest och stressade efter barnen som sprang runt och lekte rövare. Förmodligen ett alldeles för långt gap mellan deras senaste träff. Vi fick babblat av oss och bytt julklappar iallafall!

Igårkväll kom Aloks kompis med tjej över till oss från Indien, så nu börjar vårt julståhej!
Jag vaknade klockan 05 idag och kunde inte somna om. 
Det är nog en tradition gjuten sedan barnsben som gör att jag vaknar såhär tidig just den 24e december!? ;)

Man hittar mig förmodligen avdäckad nånstans (förmodligen i bilen) sen i eftermiddag.
GOD JUL på er ♥ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda As

Jag vaknade vid fyra-tiden! Och jag tänkte precis samma sak att den måste vara inprintat sen barndomen. Shetas vad trött jag var!
Jag ska också fira riktigt jul idag med familjen.
Igår blev det extrajul och minijul.
GOD JUL THERRE!

Svar: Haha det MÅSTE vara så!! :D Du jag saknar dig så!! Nästa gång jag är i Sverige så träffas vi, punkt slut!
Gooood Jul asPlund ;) Hälsa familjen!
Trees

2014-12-25 @ 09:02:38


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...