Morning drink

Jag & Olivia vaknade upp i ett superkallt rum imorse. 
"Mamma, it's very cold" sa hon där jag låg och halvsov.
Fick dåligt samvete och flög upp och tog på henne både tröja och tjocktröja hah! 
Fyyyy vad jag ville göra mig själv en kopp kaffe, men trotsade detta och mixade en juice istället. 
 
 
1 Mango 1 Lime och en halv banan + 1msk chiafrön. HUR god som helst. Olivia drack upp nästan hela så jag får nog göra en till lite senare. :) 
 
Det blir innedag med filtar och lek för oss idag!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

det är så galet kallt här?

Svar: haha! jaa, om man glömt o sätta på värmen ;) Vädret skiftar ju så jäklans!! Husen är ju inte sådär JÄTTEbra isolerande heller :/
Trees

2014-08-24 @ 14:17:49
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...