Do one thing every day that scares you! Imagine where you would be in 5 years

Gomööra!
Som jag skrev bland alla 100svar, så börjar jag en distanskurs om 2 veckor!! :)
Jag kände i våras att jag vill "göra lite nytta" istället för att bränna år på år utan att göra något (utbildningsvis!)
Så efter lite vel, valde jag en 30p kurs att addera på meriterna hjärnhalvan ;)

"Avancerad engelska" fick det bli då det kändes som mest nyttigt just nu. Ska bli kul!!!
Älskar Sverige för deras gratis skola! Hade jag gjort en likadan kurs här, hade det gått på ungefär 10tusen SEK.
 
 
Nu ska vi iväg och träffa svenskarna i Twickenham!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det att köra på vänster sida? Tycker det känns avigt bara att gå över gatan i England... man tittar alltid åt fel håll.

Svar: Jag kör inte bil här ;) Men tanken är att jag ska ta körkort... är lite lat hehe! (bläh så tråkigt) :p man kommer in i det, jag kollar alltid fel i sverige numera:D
Trees

2014-08-19 @ 11:33:49
Postat av: Daniella 🌙

är det distans via universitet då?:) funkar det även om man är utskriven ur sverige?

Svar: Ja det funkar :) jag e ju utskriven! X
Trees

2014-08-19 @ 12:08:33
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sabina

Roligt med en engelskakurs, är också sugen!

Svar: Eller hur! Det finns fortfarande tid att söka :D
Trees

2014-08-19 @ 16:53:45
URL: http://minegensite.wordpress.com/
Postat av: felicia

Om jag åker till london, vill du hänga lite med mig då? Du verkar så jävla härlig och jag är sugen på london!

Svar: Go du e! tack! jaa, jag hänger gärna med nya ansikten när jag får tid över!! =)
Trees

2014-08-19 @ 20:31:39


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...