You've got what is takes, but it will take everything you've got.

Jag och en finsk tjej från jobbet var iväg på två kursen i veckan. Cocktail och Barista.
Det låg i Camden, så ni som känner mig vet att jag bokade in mig på kurserna bara för att dem låg där, hehh?

Jag hade iallafall tänkt tvinga med Satu ut på en öl efter sista dagen,
men det visade sig vara personalfest för oss i samma byggnad efter andra dagen. 
Det kunde inte bli mer perfekt nej? Det är ju inte alltid man är barnfri, med en kompis, i stan utan att jobba, inga måsten, och ledig NÄSTAN hela dagen efter.
 
Så, två (femton) flugor i en smäll! ;)
 
 
Efter personalfesten åkte jag hem som en good girl, utan att gå på efterfest. Ok, hade faktiskt mina anledningar.. Såååå tråkig är jag inte. Hoppas jag ;)

Fick ett roligt mail dagen efter.

Jag ska börja jobba på Buckingham Palace Event :D I slutet av maj gör jag min första dag där.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Wiiiie! Vad kul det lät! :D Grattis! :DÅåh jag vill också bo utomlands.. Plugga och bo i Sverige är inte så kul, kanske en utbytes termin är att föredra för mig :p

2014-04-13 @ 04:13:01
Postat av: Daniella 🌙

Åhh, jag är så sugen på att bara dra och kanske bo på vandrarhem i två månader och söka lite jobb smått mellan alla roligheter och låta ödet bestämma om man blir kvar eller ej. <3

Svar: Ahhhh, det e klart du ska göra det!! :) Det värsta som kan hända är ju bara att man får åka hem igen ;) Med ett extra 'äventyr' på nacken! <3
Trees

2014-04-14 @ 04:14:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...