Ny storlek på väg!

Olivia blev 1,5 år i veckan ♥ Jag vet inte, något som måste dokumenteras någonstans, so there it is :)


Våran inplanerade playgroup imorse var full när vi kom dit, så det blev en sån däääär dag istället.
Jag menar, jag skulle "bara" till banken. Men oturligt nog ligger banken mellan Mothercare och leksaksaffär HEHE! 

Letar efter en vinterjacka till henne. Men det finns bara i massa olika rosa överallt. 
Försöker byta ut så mycket rosa det går nu när nästa storlek är påväg! Som fina fleecetröjan på bilden,
hon har haft den i snart 1 år.... Nästa färg, tack! =)

En sammarbetsvillig väldigt upp-i-varv- liten i parken ikväll!  - "Bara ett kort då"
Som om hon skulle fatta.
 
Nu ska jag (nyduschad_person) snart lägga mig i en renbäddad säng! Det är fan bättre än.. well, you pick! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela O

Hon är ju för söt den där lilla!!

2013-09-12 @ 08:32:32
Postat av: Ditte

Vilken go mamma och dotter! Kanske en ny färg? Men visst kan rosa vara fint på de små "dockorna". Men du hittar säkert något annat. För allt passar ju en liten skönhet.
Tankar och kramar

2013-09-12 @ 20:46:25
URL: http://akker.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...