Monday afternoon, I believe

Teckenspråksstunden var faktiskt mysig! Eller så var den det bara för att det regnade heheh.
Jag gillade det iallafall. När man kunde välja språk i högstadiet ni vet, så fanns det teckenspråk på min skola också. Inget jag valde, men lärde mig lite ändå. Det var dock inte samma på engelska, så det ska bli kul att lära sig lite :) Och för Olivia också då, hoppas jag lol.
 
Vid lunch åkte lilla familjen till Chiswick. Alok vill ju också gå till Crepe café(och alla andra ställen) som jag så kärt bloggat om. ;) Vi åkte hem mätta (även om jag hade kunnat äta en crepe till) Man får ju hejda sig lite??

Det ösregnar ute så vi blir nog inne resten av dagen. Nu låter jag som en typsik britt. Hurra! Men som ett torrt försvar, så har vi vart ute med både vagn och bil redan, så det blir innomhuslek nu istället.
Med The Cranberries filtrerandes ur högtalarna. ♥


Hejs! :)

Kommentarer
Postat av: Bec

Åh va mysigt det är när du tar bilder på omgivningen :)
Är lite avundsjuk på dig, bo i London med sin familj åh va mys!
Gillar din blogg!

2013-09-11 @ 08:06:35
Postat av: frida

så härliga bilder.=)

2013-09-11 @ 20:29:26
URL: http://www.mystyle.blo.gg


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...