IKEA trip no 2

Om jag säger The Foreigner, vad säger du då?
Aa jag med, fast tvärtom.
Okej det var ingen(1) som fattade det där.


HEJ!
Idag ska vi till IKEA. Igen ja.
Det blev en miss, så vi ska hämta upp en hook - PLUS Olivias säng!! 

Slår ert hjärta också lite snabbare när ni ska bygga ihop ikeamöbler?
Är fan SKITNERVÖS innan jag fått ihop det, haha.
Titt som tätt händer det ju att smågrejer saknas, spricker eller är felbyggt(!)
 
Har kanske bara haft otur, men hoppas allt är felfritt med sängen ikväll.
Det blir nog jag som bygger ihop den med. Precis som allt annat vi äger från IKEA haha.
Otålig som fan. (Ja, jag alltså)


Kommentarer
Postat av: Bella

sjukt fina bilder på er två! :D och din blogg är grym, bara så du vet!

Svar: Aw tack bella <3 :D vad glad jag blir!
Trees

2013-09-05 @ 00:24:41


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...