After all this time..

Min vinterjacka sprack. I armhålan.
Den har ju dock hängt med sedan 2009 så nu får det fan vara nog. Den har ju trots allt spelat både höst, vinter och vår jacka, haha. Ja, SÅ rolig är jag! (Ah jo, jag har fler alltså men.... ..aa)

Nu blir det iallafall jakt på en ny! Och jag lovar mig själv att inte ha den varje dag i 4 år ;)

 
Igårkväll var vi ute och hoppade i pölarna! Precis utanför huset bara, eftersom det blev mörkt så snabbt!
Vågar typ inte gå längre än 50 meter ifrån huset (MED OLIVIA), när det är mörkt.
Det blir nog ett problem till vintern, haha. Mörkt vid halv 4.  "Roliga familjen på nummer 15" Hehhh.
 
Nä, men anledningen är att det har vart ett par rån/försök till rån, mot kvinnor med vagn lite längre bort.
Det klarar vi oss utan va!! =)

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...