Hittat ny dagmamma, for now.

Jag och Mimi julhandlade lite i stan igår. Kan inte låta bli, som vanligt.
Sprider ut kostnaderna lite, så att inte plånboken får en smäll sådär i december innan avresa till Svea :)

När jag kom hem berättade Alok för mig att jag och han ska jobba tillsammans på Ascot Racecourse, så vi är tvugna att hitta en childminder inför fredag och lördag. 
Olivia var ju hos en dagmamma förra året, som hon rent av hatade, så vi försökte hitta en ny igårkväll. 

Och YES, jag hittade en gatan upp som vi gick bort till imorse. Så fort jag steg in i hennes hus blev jag helt lugn. Det var STORT, ljust och luftigt. Jag är säker på att Olivia kände samma sak, då hon nästan med en gång, sprang och lekte med dem andra 2 flickorna. Vi skrev på lite papper och lät henne leka in sig lite. 

Nu kan jag jobba i helgen :) Och det blir första gången tillsammans med Alok, förutom en gång för PRECIS 3 år sedan, då vi inte var tillsammans. ;)

Bilder från igårkväll!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

gud vad skönt att hitta någon man känner sig trygg med att lämna sitt barn till <3

Svar: Jaa, verkligen!! :) <3
Trees

2013-10-31 @ 15:45:08
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men åh så sött :) tack för din fina kommentar!

2013-11-03 @ 12:44:24
URL: http://justmypassions.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...