Bebistankar!


Vi pratar fram och tillbaka om barn nummer 2. Man tänker på åldersskillnad, vad som är bäst, lättast, och hur man ska göra jobbmässigt. Massa tankar snurrar i huvuet. Jag tror faktiskt vilket som blir som det ska. Blir det 2, 3 eller 4 år mellan dem, så blir det bra tillstund ändå. På sitt egna lilla vis! 

Som en komiker sa:
                                                                                              
Första barnet är "Ett kärleksbarn".
Andra barnet är "En kompis till första barnet".
Tredje barnet är "Sällskap till föräldrarna när dom andra flyttat ut".

Haha! Det ligger ju något liiiitet i det ändå. Och gör det inte det så ljuger man. ;) 
O b s : Läs med en nypa salt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag och min sambo har en son på 4 år. Vi talade också fram och tillbaka om barn nr2. Vi valde att vänta en stund när vår son var runt 2 år. Idag är han 4 år och vi har försökt i över 1 år. Nu är längtan efter barn för mig enorm! Om jag vetat att det skulle bli såhär skulle jag aldrig väntat. Nu väntar utredning.

Svar: Åh fy vad ont i hjärtat det gjorde av att höra det!! Hoppas det går vägen för er och att ni blir gravida snart <3
Trees

2013-10-15 @ 23:03:58
URL: http://ellielindh.wordpress.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...