Baby jabs

Igår fick Olivia spruta inne i London. Efter 40 minuter stillastående i trafiken kom vi loss, och flög in hos doktorn! Det var inte mycket feber hon fick igårkväll, den höll i knappa halvtimmen och gick över av sig själv.
 
Nu har vi ungefär 6 sprutor kvar att ta! 1-års vaccinet kommer vi troligen inte ta förrän hon är över 2 år. Plus att vi kommer dela upp den, per sjukdom, och ta Röda Hund när hon blir äldre istället. Känns så bra att jag tog beslutet om att skjuta upp och dela upp alla sprutor. Jag mådde typ illa innan jag fick ordning på det. Det tog några månader med mycket påläsning dock, innan jag bestämde mig. 
 
Iallafall! Idag ska vi in till Richmond och träffa våra nya svenska kompisar :) LÖVE!! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig blogg... :-)

2013-10-03 @ 17:37:36
Postat av: Sanna

Vilken härlig blogg... :-)

Svar: Taack! =)
Trees

2013-10-03 @ 17:37:49


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...