Stare right back at me.

Lyssnar på Counting Crows efter alla dessa år. Alltid lika bra oavsett om det är onsdag eller söndag.
Hade varit helt underbart att få gå på en konsert snart. Eller kanske festival.. AAHHH, ännu bättre.
 
Jag blir helt hög av musik. Förstår självklart att jag inte är ensam.
Jag hade velat sitta i en rökfylld bar.. förr i tiden. I kort klänning och ett stort halsband, uppsatt hår och eyeliner. En röten bar menar jag nu alltså, inget fancypancy, what so ever. Hade suttit med en öl, (inte så kvinligt back then men whatever), och tittat på någon oupptäckt sing a song writer med gitarr.

Konstigt, det känns som ett minne.



; Okej nu har jag RElyssnat på allt som går, från 2008 till 2011. Stackars Alok haha.
Ne nu får jag nog gå och lägga mig.. Men, man får ha sina 'stunder' ibland.

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...