Parkhäng

Missade att publicera detta förut! Så.. aka 16.30 :

Känner mig som en ny Trees. Jag och Olivia sov 2 timmar nu på eftermiddagen! Det heter lyx i detta hem.
Var uppe vid 7 och ute vid 10 imorse. Antar att det tog på både mig och henne. Plus ett bad. Det där med att bada alltså. Rena sömnpillret för små barn.

Olivia ser.. lite borta ut haha. Men det är ju så sällen jag bjuder på mina bilder, att jag tar med den ändå ;) Även om det ser ut som en bild tagen från typ Apollo, lol.


Nu ska jag TRÄNA! Har längtat hela dagen. Förutom när jag sov, heh.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättehärliga bilder!
sv: ang Nashville. JA, jag tänkte samma sak! Han måste förlåta henne nu!! Man har ju väntat hela säsongen på att dom skulle få ihop det och när de väl får det så skiter det sig direkt. Nä, så får det ju inte vara. Älskar den serien alltså!! Och ja, vi har nog verkligen sett för många serier när vi liksom förutser hur det ska bli, hahaha!

2013-05-28 @ 09:03:01
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Alina

Du är så snygg!

Svar: Men aw, tack fina alina <3
Trees

2013-05-28 @ 11:29:10
URL: http://gretalina.blogg.se
Postat av: Eleonore

Så härligt att ta en liten sovstund på eftermiddagen, sol och bad gör en verkligen trött :D

2013-05-28 @ 11:49:09
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Karolina, mamma till My

Åh det bästa som finns är ju att sova med de små trollen!:D
Så fina bilder på er! <3

2013-05-29 @ 09:03:01
Postat av: Malin

Åhh hade varit helt underbart! :D Richmond Hill är så vackert och den enda platsen där jag känner mig helt lugn! Får lite smått panik nu när jag inte kan åka dit så som jag vill men men det är inte långt till nyår :)
Ja Sydney är en otrolig stad! Har dock inte hunnit upptäcka så mycket pga att min skola är väldigt intensiv men varje gång jag powerwalkar genom staden så förundras jag av hur fantastisk den är! Vädret är verkligen helt underbart! Nu har vi vinter men det är bara skönt då luften inte är så fuktig men man längtar allt till sommaren :) Här är det 2 månaders vinter och resten sommar vilket man inte tackar nej till!
Jag planerar att bo i London och jobba på något hotell och sen åka till Sverige vid april och börja plugga hospitality management (billigare än Sydney)
jag blev också jätteförvånad när jag såg att du var från Göteborg! haha visst är det så och man har samma humor också! ;)
När jag bodde i London så var vi endast 5 göteborgare på skolan och resten var stockholmare från lidingö haha
Kram

2013-05-29 @ 13:02:37
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon
Postat av: vesna

så sööta.. de skorna har mjuksula va+.. hur tycker du de funkar me dom ute??.. jag har två par med mjuksula, beställde av misstag och använder knappt dom.. kan man ha dom ute vanligt eller haha ?:)

Svar: Nee, jag har anvant dom for att inte ha for tunga skor bara. For knana du vet ;) Men nu maste jag byta, hon gar ju ute hela tiden :D Har du tips pa latta, fast hard sula?
Trees

2013-05-30 @ 20:53:02


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...