Mirakelkroppar?

Vann en film HÄR till Olivia i veckan. Med svenskt tal. Perfekt :) Tack så mycket!
 
Nu har jag precis testat en träningsdvd. Slim in 6 heter den. Faktiskt helt okej, blev ju svettig iallafall! Den är uppdelad i 5 delar. Ska köra första delen i en vecka och sen uttöka.
Ska det vara så jävla svårt att tappa några kilon när man inte jobbar!? Någon som vill köpa min kyl kanske? ;)

Jag bryr mig inte om kilon. Jag har inte ens en våg. Men jag vill ha den fasta kropp jag hade. Hemskt gärna. Vem vill inte se ut som man gjorde innan en graviditet. Det är ju det enda alla mammor beklagar sig över ^^. Förutom de dar mirakelmammorna som viskar lite forsiktigt att dom vager mindre an innan graviditeten!!! haha.

Sparkar gärna ner några chapati i soptunnan, i byte mot dom där BENEN jag en gång ägde. 
Mitt problem är inte (tro det eller ej) socker, äter inte ens choklad vid röda dagar längre. Men mjöl i alla sorter och former. Och sena middagar(!) De båda gör mig ganska degig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack, det var de verkligen :) och duktigt av dig att inte äta choklad eller socker, det är verkligen min fälla.. kan gå till affären mitt i veckan bara för att jag blir så sugen på choklad :/

2013-05-30 @ 19:13:15
URL: http://olesenstjej.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...